PROGRAM
08:00-08:50
Powitalna kawa / rejestracja
08:50-09:00
Powitanie, informacje organizacyjne

09:00-09:20

Automatyzuj marketing i licz zyski. Stop, odwrotnie!


Ewelina Ciach,
Artur Kończyński,
SAP/ K2 Digital Transformation
Podczas naszej prelekcji:

1. Zaproponujemy wspólne ramy dla “automatyzacji marketingu”, która dziś oznacza już wszystko i nic.

2. Przedstawimy jak zmienia się rozumienie automatyzacji marketingu w zależności od branży i na co Dyrektor Marketingu powinien zwrócić uwagę przy podejmowaniu decyzji strategicznych i taktycznych.

3. Opowiemy też dlaczego narzędzia marketingowe powinny być interesujące dla Dyrektora Sprzedaży.

09:25-09:45

Making contextual marketing a reality


Rusty Warner,
Forrester
1. Największe trzy wyzwania: integracja offline i online, cross-device, real-time.

2. Jaki jest obecny status dojrzałości marketingowej?

3. Czy kampanie wymierają? Jaką wartość Disney, PizzaHut i Nivea dostarczyły swoim Klientom?

09:50-10:10

Implementing a Data Driven Digital Marketing Strategy with Oracle Marketing Cloud


Stefano Giudici,
MoneyFarm
Podczas naszej prelekcji przedstawimy model biznesowy MoneyFarm. Odpowiemy także na pytania:

1. Jakie wyzwania stały przed marketingiem w biznesie skupionym 100% na online?

2. Jaką strategię przyjęło MoneyFarm i jak wykorzystuje w tym celu Marketing Automation?

3. Co jeśli chodzi o Marketing Automation udało się osiągnąć do tej pory?

4. Dokąd prowadzi ścieżka dalszego rozwoju?

10:15-10:35

Marketing automation in practice


Derick Wiesner,
IBM
1. Na czym polega istota docierania do klientów z odpowiednią informacją, we właściwym czasie i najbardziej pożądanym kanałem?

2. Czy możliwości Marketing Automation są nieograniczone?

3. Case Study: Standard Life – Pozyskiwanie nowych klientów i budowanie ich lojalności dzięki spersonalizowanemu marketingowi.

10:40-11:10

Przerwa kawowa

11:10-11:30

Jak prowadzić projekty Marketing Automation aby przyniosiły wartość od początku?


Daniel Viglas,
Paweł Paszkowski,
Exponea / bdsklep.pl
1. Dlaczego potrzebuję automatyzacji działań marketingowych?

2. Kluczowe elementy przy tworzeniu strategii Marketing Automation . Problemy i wyzwania podczas wdrożeń platform do personalizacji doświadczenia klienta.

3. Najskuteczniejsze przykłady zastosowania automatyzacji oraz dobre praktyki.

11:35-11:55

Połączenie zaawansowanej analityki z działaniami marketing automation skierowanymi do bazy abonentów


Adam Kutyma,
Kamil Konikiewicz,
PLAY / SAS Institute
1. Case study: opis kompleksowego wykorzystania zaawansowanej analityki przez PLAY wyznaczającej nowe kierunki w relacjach ze swoimi klientami.

2. Jak interaktywne kampanie w czasie rzeczywistym, wykorzystując do tego analitykę strumienia danych i samouczący silnik decyzyjny wykorzystujący algorytmy machine learning wpłyneły na doskonałe rezultaty kampanii real-time oraz wzrost zadowolenia klientów oraz jak pociągnęły strategiczne decyzje dotyczące dużych zmian w komunikacji z abonentami.

3. Wykorzystanie Marketing Automation powiązanego z analityką w celu uzyskania przez PLAY znacząco lepszych wyników przy niższym natężeniu komunikacji, przy jednoczesnym oferowaniu klientom bardziej korzystnych usług, dopasowanych do ich potrzeb i aktualnego kontekstu, dzięki kontaktowi we właściwym czasie i z właściwą ofertą.

12:00-12:20

Automation, AI & Advertising: How marketers are solving age-old problems with new techniques


Robbie Kearns,
Salesforce
1. We explain the issues with the state of digital advertising and digital marketing today and why marketers are still struggling with automation across the customer lifecycle.

2. We cover 3 case studies of brands who are implementing data-driven marketing and advertising well to create tangible ROI. We look at how L’Oreal is increasing audience reach using data, how Scotch & Soda is re-engaging inactive customers across email and digital advertising channels, and how Kellogg’s is saving $20m in advertising spend through suppression and optimisation.

3. We look at how data and AI are transforming marketing automation today and what the future will look like.

12:25-12:45

Jak skutecznie wdrażać marketing automation w oparciu o technologie Big Data i Machine Learning


Bartosz Tertil,
Deutsche Telekom AG

1. Dlaczego warto wdrażać rozwiązania Big Data w Marketing Automation?

2. Sukcesy i porażki wdrożenia

3. Jakie podejście zastosować do wdrożenia nowej technologii, by odnieść sukces?

12:50-13:50

Przerwa obiadowa

13:50-14:10

Marketing automation w aktywnej obsłudze klienta czyli metoda customer success management z wykorzystaniem marketing automation


Ireneusz Klimczak,
Łukasz Kosuniak,
GetResponse / Businessmarketer.pl
1. Jak planować proaktywny kontakt z klientami?

2. W jaki sposób wspierać klienta w odpowiednim wykorzystaniu produktu, aby osiągnął założony cel biznesowy?

3. Jak zwiększyć CLV dzięki odpowiednio zaplanowanej komunikacji?

14:15-14:35

Personalization of e-commerce customer experience: promotions strategy, pricing segmentation and improvement after implementing SAP Hybris e-commerce cloud


Roy Egas,
Office Depot
1. Motywacja do rozpoczęcia projektu e-commerce.

2. Motywacje biznesowe przy uruchamianiu poszczególnych rynków.

3. Z czego jesteśmy dumni i co nas zaskoczyło – rady na przyszłość.

14:40-15:00

Marketing Automation w mediach – które elementy w ekosystemie mediowym są możliwe do zautomatyzowania i jaką korzyść niesie za sobą ich automatyzacja?


Łukasz Plona,
Piotr Wlekliński,
Piotr Kociszewski
K2 Media / DoubleClick / K2 Media
1. Co leży u podstaw współczesnego marketing automation w mediach digitalowych?

2. Jak wygląda proces i poszczególne elementy ekosystemu mediowego możliwe do zautomatyzowania?

3. Automatyzacja mediowa vs potencjalne korzyści, jakie ze sobą niesie.

15:05-15:25

Przerwa kawowa

15:25-15:45

Strategia automatyzacji i pozyskania ruchu z kanałów zewnętrznych w Grupie Onet RASP


Michał Grabacki,
Onet RASP
Prezentacja pokaże w jaki sposób można wykorzystać marketing automation w mediach, aby jeszcze szybciej odpowiadać na potrzeby zarówno użytkowników jak i reklamodawców.
Jak wykorzystać w Marketing Automation dane behawioralne 21 milionów RU, którymi dysponuje Grupa Onet RASP? Jak pozyskiwać w sposób automatyczny zaangażowanych użytkowników? Jak wygląda w praktyce rapid AB testing? Jak przetworzyć i wykorzystać dane płynące z ponad dwóch miliardów odsłon miesięcznie jakie generuje Grupa Onet? Jak dostosować automatycznie content w kampaniach do danego segmentu użytkowników? Jak zwiększyć w ten sposób wartościowe inventory dla reklamodawcy? Co daje uczenie maszynowe w pozyskiwaniu ruchu z automatycznych kampanii? Co dało stworzenie naszej unikalnej technologii i czy było to opłacalne?

15:50-16:10

Unique User Campaign

Jak automatyzujemy dobór miejsca i przekazu reklamodawcy do użytkownika.


Marcin Czeczot,
Wirtualna Polska Media
1. Nie traćmy danych! Co zyskujemy integrując narzędzia marketingowe

2. Audience Research w tworzeniu scenariuszy kampanii Marketing Automation

3. Audience&Moment&Context kluczem do wzrostu konwersji

4. Dystrybucji treści redakcyjnych budujących performance reklamodawcy

5. Automatyzacja w oparciu o pomiar atrybucji kampanii

16:15-16:35

Marketing Automation w kontekście RODO: co można, a czego nie można robić?


mgr inż. Mariola Więckowska,
Allegro
1. MOC DANYCH a RODO

2. Wpływ RODO na Marketing Automation: – Marketing w RODO w motywie 47 i 70 oraz art.6.
– podejście RODO do profilowania – profilowanie według RODO obarczone jest dużym ryzykiem naruszenia praw lub wolności podmiotów danych, dlatego każda osoba powinna być poinformowana o fakcie profilowania oraz o jego konsekwencjach, a co więcej przysługuje jej prawo, by nie podlegać profilowaniu. Odpowiemy na pytanie: jak i kiedy można profilować w zgodzie z RODO.
– wymagane zgody – jak dokumentować wszelkie czynności związane z pozyskaniem zgód, np. kiedy, w jakich okolicznościach i komu udzielona została zgoda oraz w jaki sposób spełniono obowiązek informacyjny.

3. Wskazówki, jak stosować zasadę rozliczalności w Marketing Automation – RODO wprowadza zasadę rozliczalności, Co zrobić, aby rozliczyć się z działań Marketing Automation?

16:40-17:00

Zwiększanie sprzedaży dzięki automatyzacji i personalizacji e-mail marketingu w branży retail.


Kamil Lupa
Konrad Pawlus
Bartłomiej Szpilski
frisco.pl  / Benhauer / Performics

1. Segmentacja i personalizacja komunikacji bezpośredniej

2. Automatyzacja scenariuszy customer journey

3. Dynamiczne oferty 1-do-1

4. Użycie kanałów wspierających

Serwis stworzony przez red-studio.eu