Jak skuteczniej osiągać cele biznesowe Twojej firmy dzięki marketing automation?

Pobierz BROSZURĘ i dowiedz się:

⚙️ co to znaczy Marketing Automation i jak do tego podejść w praktyce
⚙️ dlaczego Marketing Automation to więcej niż tylko narzędzia
⚙️ jak dobrze zacząć wdrożenie
⚙️ jak automatyzacja marketingu wpływa bezpośrednio na wzrost przychodów firmy



Akceptuję zasady korzystania z publikacji oferowanej przez IAB, w tym ochronę praw autorskich i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji projektu „IAB HowTo move from expectations to reality in Marketing Automation”.*

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez IAB moich danych osobowych, przekazanych w formularzu rejestracyjnym oraz w czasie trwania projektu i korzystania z serwisu, w celach marketingowych.*

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od IAB drogą elektroniczną, w tym za pośrednictwem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, korespondencji i informacji handlowych oraz marketingowych dotyczących usług własnych IAB oraz produktów i usług partnerów IAB.*

* zaznaczenie obydwu zgód jest wymagane, aby możliwe było pobranie przygotowanego materiału informacyjnego.

Administratorem danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77 (dalej „IAB”). Dane będą przetwarzane w celu realizacji projektu oraz marketingu usług własnych IAB. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia udostepnienie materiałów. Podstawą przetwarzania danych jest zawarta umowa na świadczenie usług oraz zgoda, jeśli została udzielona. IAB informuje, że zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, osoba której dane osobowe będą przetwarzane ma prawo do: wglądu do swoich danych i ich poprawiania, wnioskowania o zmianę treści danych, ich usunięcie, przeniesienie, zaprzestanie przetwarzania, cofnięcia zgody lub wniesienia skargi do organu nadzorczego. Zebrane w niniejszym formularzu dane mogą być przekazywane, na podstawie zgody, partnerom IAB. Na podstawie danych nie będą w sposób zautomatyzowany podejmowane decyzje. Dane nie będą służyć do profilowania oraz nie będą transferowane poza Polskę.
Dane będą przetwarzane przez czas obowiązywania umowy lub, odpowiednio, w okresie ważności zgody. Kontakt z administratorem danych: ABI@IAB.org.pl

Serwis stworzony przez red-studio.eu